Підшипники генератора автомобіля

Підшипники генератора автомобіля

Автомобіль - це складний механізм, який функціонує завдяки налагодженій роботі багатьох вузлів та деталей. Кожна гайка, болт, шуруп тощо виконують певні особливі завдання і у випадку поломки, навіть найменшої деталі великої системи, виникає загроза роботи усього авто чи поломка певного вузла. Одним із найважливіших вузлів у автомобілі є електроустаткування, де основну функцію виконує генератор.

Генератор - це пристрій, що перетворює механічну енергію, отриману від двигуна, в електричну. Завдяки цьому механізму всі пристрої та системи авто забезпечуються електричним струмом. Незалежно від того з якою швидкістю рухається автомобіль, генератор відповідає за зарядку акумулятора під час роботи двигуна. Задля збільшення служби дії акумулятора на автомобілі, який дуже чутливий до перепадів напруги, генератор повинен відмінно працювати та постійно подавати стабільну напругу. З огляду на вищевикладені факти, необхідно постійно слідкувати за станом та роботою генератора.

Найбільш поширеною проблемою у роботі генератора є шуми, які виникають під час його функціонування. Інколи генератор може шуміти так, що навіть не чути роботи двигуна. Для перевірки джерела шуму необхідно просто натиснути на педаль газу. Після натискання на педаль свист або шум повинен посилитися внаслідок безпосереднього зв’язку генератора з двигуном. Чим більша кількість оборотів у двигуна, тим сильніше буде шум. Тобто діагностика стану підшипників генератора полягає в прослуховуванні шуму під час його роботи. В генераторі знаходяться два однорядні кулькові підшипники - передній та задній. Щоб почати ремонт генератора та перевірити стан підшипників його необхідно демонтувати.

Для діагностики заднього підшипника генератора необхідно:

  • провести візуальний огляд підшипника на подряпини, тріщини, викришування металу, наявність корозії тощо;
  • покачати з боку в бік зовнішнє кільце підшипника, перевірити наявність/відсутність сильного люфту та шуму;
  • перевірити легкість обертання підшипника.

Підшипник не повинен мати значного люфту, а кільце має вільно обертатися без заїдань і сторонніх шумів. Несправний підшипник необхідно замінити.

Перевірка переднього підшипника генератора здійснюється дещо по-іншому, оскільки він розміщений у передній кришці: однією рукою необхідно підтримувати шків, а іншою - покачати передню кришку з боку в бік. Якщо при обертанні спостерігається заїдання підшипника, надто тугі обороти чи має місце люфт - такий підшипник потребує заміни. Виробники автомобілів, у зв’язку з поломкою переднього підшипника генератора, рекомендують проводити заміну повністю передньої кришки, оскільки підшипник у ній запресований. Але, як говорить практика, вартість одного підшипника суттєво нижче ніж у зборі з кришкою, тому переважно його випресовують з кришки та міняють окремо.

Якщо ж під час діагностики переднього та заднього підшипників люфт у порядку, то підшипник треба зняти, промити в бензині, а перед встановленням покрити змазкою. Після таких дій підшипник можна повертати на місце.

Інтернет-магазин ebearing.com.ua пропонує широкий асортимент підшипників різних типів, виробників та цінової категорії. Завдяки індивідуальному підходу до кожного клієнта, висококваліфіковані працівники компанії Львівпідшипник зможуть підібрати необхідні вам підшипники генератора у відповідності до технічних характеристик вашого автомобіля.