Догляд за конічними роликовими підшипниками

Догляд за конічними роликовими підшипниками

Шановні клієнти, ми розпочинаємо серію інформаційних матеріалів про підшипники. Слідкуйте за новинами на сайті.

У наш час неможливо знайти механізм, відповідальний за перенесення навантаження, що не використовує змащувальний конічний роликовий підшипник. Вони використовуються на причепах, передніх колесах транспортних засобів і безпривідних колесах сільськогосподарського обладнання.

Конічні роликові підшипники використовуються там, де радіальні і тягові навантаження дуже високі. Зазвичай встановлюються парами (внутрішні та зовнішні), щоб справитися з осьовим навантаженням. А також переносять вантаж на поверхню ролика більш рівномірно.

У 1895 році фермер Джон Лінкольн Скотт з міста Вілмот, штат Індіана, отримав патент на роликовий підшипник, а вже через кілька років Генрі Тімкен розробив конічну конструкцію. Тож, можна впевнено сказати, що роликовий підшипник народився від американської винахідливості фермерів.

Конічні роликові підшипники, якщо їх правильно обслуговувати, забезпечать відмінний сервіс і тривалий термін служби, часто перевершуючи саму машину, до якої вони прикріплені. Тому наступні підказки - це все, що вам потрібно знати, про догляд за цим видом підшипників.

Ключі до довгої служби підшипника - це чистота, змащення та попереднє навантаження. Ці три фактори є нерозривно пов’язаними, але їх варто розглядати окремо.

Часто спостерігається причіп або вагон з відсутньою або пошкодженою змащувальною кришкою підшипника. Змащувальна кришка виконує подвійну роль - затримує бруд і вологу, що пришвидшують знос, а також зберігає будь-яке змащення, яке може зріджуватися внаслідок виділення тепла.

Якщо мастило пом’якшується, воно зберігається в кришці. Змащувальний ковпачок повинен щільно прилягати, бути повністю прикріпленим до маточини і мати гарну цілісність.

Підшипник колеса вимагає догляду. Це тягне за собою видалення, хімічну очистку і сушіння. Ролик, сепаратор, кільця і ​​обойма повинні бути ретельно перевірені на знос, пошкодження або знебарвлення, а потім упаковано з відповідним мастилом.

Найшвидший і найпростіший спосіб змастити підшипник - це використовувати спеціальний змащувальний інструмент. Цей пристрій працює за допомогою ручного, або повітряного тиску, щоб змастити підшипник у порожнинах між роликами, сепаратором, внутрішнім і зовнішнім кільцями. При правильній упаковці мастило буде витіснятися між роликами і сепаратором, і видавлюватися на стороні, де ролики зустрічаються з внутрішнім і зовнішнім кільцями.

Яке масло використовувати?

Також важливо використовувати правильне мастило. З цієї причини не рекомендується використовувати змащувальний пістолет. Більшість мастильних картриджів містять універсальне мастило, яке не має хімічних властивостей, необхідних для підшипника колеса.

Крім того, деякі виробники вимагають певного виду мастила. Наприклад, Ford і багато інших брендів вимагають унікальної формули. Кожен тип мастила підшипника має чіткий колір. Є чорні, червоні, традиційні масляні колісні мастила. Різні композиції мастила ніколи не повинні змішуватися.

За матеріалами сайта Successful Farming

Продовження теми наступного тижня