Велика поставка підшипників BBC-R. Оновлення складу.

Аналіз проблем  та способи  їх усунення

Аналіз проблем та способи  їх усунення

I. Шум у роботі підшипників :

1.Металічний шум високого тону:

  • недостатнє змащування підшипників (покращити змащування);
  • занадто малий люфт (відрегулювати люфт);
  • погана посадка підшипника в опорі  (дослідити здатність самовстановлюватися та спосіб монтажу в опорі);
  • велике навантаження (перевірити вал і допуски гнізда).

2.Металічний шум низького тону:

  • бринелювання поверхні доріжок (уникати ударних навантажень).

3.Постійний шум:

  • корозія та ушкодження в місцях контакту тіл та доріжок кочення (перевірити, замінити ущільнення та змастити заново підшипник);
  • відшаровування поверхні доріжок (покращити змащування та перевірити посадку, люфт і спосіб монтажу).

4.Нерегулярний шум:

  • проникнення сторонніх часток на доріжку кочення підшипника (перевірити, замінити ущільнення та заново змастити);
  • великий люфт (відрегулювати люфт);
  • ушкодження та відшаровування елементів обертання (зменшити навантаження та/або люфт).

5.Змінний шум:

  • змінний люфт (провести аналіз матеріалу гнізда посадки та температури);
  • ушкодження доріжок (покращити змащування та перевірити посадку, люфт і спосіб монтажу).

II.Сильна вібрація під час роботи підшипників:

  • відшаровування доріжки та елементів обертання (покращити змащування та перевірити посадку, люфт і спосіб монтажу);
  • проникнення сторонніх часток  на доріжку кочення підшипника (перевірити, замінити ущільнення і змастити заново);
  • великий люфт (відрегулювати люфт);
  • неправильне положення (забезпечити посадку підшипника в гніздо без перекосу).

III.Підвищене виділення тепла:

  • занадто малий люфт (відрегулювати люфт);
  • неправильне положення (забезпечити посадку підшипника в гніздо без перекосу);
  • велике навантаження (перевірити вал і допуски гнізда);
  • недостатнє змащування (покращити змащування);
  • проковзування (обслуговувати рекомендований вал і гнізда посадок).

IV.Порушення змащування:

  • велика кількість пластичної змазки (заправити належною кількістю змащувального матеріалу);
  • проникнення сторонніх часток (перевірити, замінити ущільнення та змастити заново).