Велика поставка підшипників BBC-R. Оновлення складу.

Корпусні вузли: корпусні та вставні підшипники

I. Вставні (самоустановчі) підшипники поділяються на наступні види:

1. Вставні підшипники типу UC - це підшипники зі сферичним зовнішнім кільцем, двосторонніми ущільненнями з відбивними кільцями, подовженим по обидва боки внутрішнім кільцем і стопорним гвинтом для фіксації на валі. Підшипник оснащений спеціальною системою отворів для заміни мастила. Підшипники призначені, головним чином, як опори коротких валів або для таких місць монтажу, де можливе лише невелике теплове лінійне розширення. Невеликі подовження вала компенсуються осьовими зазорами підшипників. Застосовуються при:

  • нормальних навантаженнях;
  • низьких або середніх швидкостях обертання;
  • для полегшення розбирання вузла.

2. Вставні підшипники типу SA - це підшипники зі сферичним зовнішнім кільцем, двосторонніми ущільненнями, подовженим з однієї сторони внутрішнім кільцем і ексцентриковим фіксуючим кільцем для фіксації на валі. Підшипник оснащений спеціальною системою отворів для заміни мастила.

Застосовуються при:

  • нормальних навантаженнях;
  • обертанні підшипника в одну сторону;
  • низьких або середніх швидкостях обертання.

 

3. Вставні підшипники типу SB - це підшипники зі сферичним зовнішнім кільцем, двосторонніми ущільненнями, подовженим з однієї сторони внутрішнім кільцем і стопорними гвинтами для фіксації на валу. Підшипник оснащений спеціальною системою отворів для заміни мастила.

Застосовуються при:

  • нормальних навантаженнях;
  • низьких або середніх швидкостях обертання;
  • для полегшення розбирання вузла.

 

 

ІІ. Підшипники з корпусом (або корпусні підшипники) поділяються на такі види:

1. Корпусні підшипники типу UCP. Завдяки збільшеному внутрішньому кільцю і властивістю самовстановлення підшипника, монтаж і установка таких вузлів не викликає труднощів. Конструкцію відрізняють такі переваги, як міцний контакт із фундаментом, ущільнення складного перетину, при необхідності, вузол можна додатково змащувати.

 

 

 

2. Корпусні підшипники типу UCF. Підшипникові вузли із фланцевими корпусами складаються з тих же компонентів, що й підшипникові вузли в стаціонарному корпусі, але завдяки своїй конструкції можуть фіксуватися болтами через отвори у фланці. Забезпечують підвищену точність монтажу на вертикальні поверхні.

 

 

 

3. Корпусні підшипники типу UCFL. Підшипникові вузли із фланцевими корпусами складаються з тих же компонентів, що й підшипникові вузли в стаціонарному корпусі, але завдяки своїй конструкції можуть фіксуватися болтами через отвори у фланці. Забезпечують підвищену точність монтажу на вертикальні поверхні.

 

 

 

4. Корпусні підшипники типу UCT. Підшипникові вузли для натяжних пристроїв використовуються, коли потрібне регулювання вала, або в пристроях натягування ременів. Підшипниковий вузол вбудований безпосередньо в корпус натяжного пристрою. Величина регульованого переміщення для вузла досягає до 300 мм.