Велика поставка підшипників BBC-R. Оновлення складу.
Немає товарів
Оформити
Товар успішно додано до Вашого кошика
0 товарів у кошику. 1 товар у кошику.
Наш світ - це світ втілених ідей і підшипник - всього лише одна з них. Однак чимала, щоб бути затребуваною і в 21 столітті, коли штучні матеріали і віртуальна реальність значно змінили навколишній світ.
Кажуть, перші підшипники з'явилися ще в Стародавньому Єгипті. Археологи не раз знаходили підтвердження того, що люди, які жили у сивій давнині, не були вже й такими технологічно відсталими, як це здається зараз.
Сучасні підшипники значно відрізняються від своїх попередників, адже існує величезна кількість типів і класів, але всі вони створені, щоб допомагати людству розвиватися, прискорюючи рух у технологічному прогресі.
Виробництво підшипників кочення здійснюється в умовах жорстких вимог до якості підшипників. Термін служби підшипників кочення залежить від умов виробництва, зберігання, обслуговування, установки, навантаження та умов роботи підшипників.
Реально сформована система умовних позначень підшипників досить складна, багатоваріантна та має чимало виключень.Тому зупинимося на загальних та найчастіше вживаних моментах.
Підшипники - одні з найбільш точних пристроїв у машинобудуванні, які можуть безупинно експлуатуватися протягом багатьох років. Проте внаслідок неідеальних умов роботи, підшипники швидко зношуються та втрачають свої властивості.
Міжнародна система маркування підшипників відрізняється від маркування підшипників згідно системи ГОСТ і регламентується певними стандартами. Всі стандартні метричні підшипники згідно ISO мають базове позначення, що складається із трьох, чотирьох або п’яти цифр, або комбінації букв і цифр.
Правильний вибір підшипників кочення підвищує ефективність використання техніки, заощаджує витрати матеріалів і забезпечує надійну роботу виробу. Під час вибору типу підшипника потрібно звертати увагу на: простір для розміщення підшипника, напрямок дії навантаження, швидкість та точність обертання.
Кулькові підшипники поділяються на: однорядні радіальні підшипники (тип 0000), дворядні радіальні підшипники (тип 1000), радіально-упорні підшипники (тип 6000), упорні підшипники (тип 8000).
Роликові підшипники поділяються на: циліндричні роликові підшипники (тип 2000), голкові підшипники (тип 4000), сферичні підшипники (тип 3000), конічні підшипники (тип 7000).
Вставні підшипники (самоустановчі) поділяються на певні типи - UC, SA, SB. Підшипники з корпусом (корпусні) поділяються на такі типи - UCP, UCF, UCFL, UCT. Кожен тип підшипника має свої особливості, призначення та застосування.
Підшипники ковзання поділяються на шарнірні підшипники та шарнірні головки. Втулки поділяться на стяжні і кріпильні. Кожен вид має свої особливості, призначення та застосування.
Вижимний підшипник - складова системи зчеплення, що забезпечує рух автомобіля. Поломка вижимного підшипника унеможливлює експлуатацію транспортного засобу та вимагає повної заміни такого підшипника.
За рахунок підшипника ступиці колесо може обертатися рівно навколо власної осі. Ступиця прикріплюється до коліс за допомогою підшипників різних типів у залежності від конструкції конкретного автомобіля.
Генератор - це пристрій, що перетворює механічну енергію, отриману від двигуна, в електричну. Завдяки цьому механізму всі пристрої та системи авто забезпечуються електричним струмом.
Підвісний підшипник необхідний для підтримки правильного положення карданного валу і осі, а також для сприйняття і передачі осьового та радіального навантаження.
Щоб підібрати автомобільний підшипник необхідно звернути увагу на тип підшипника, його розміри, тип ущільнення, матеріал сепаратора та інші особливості в залежності від вузла застосування конкретного автомобіля.